LILLA LOU- MOJA I CÓRKI OPINIA

NAZWA: Szkicownik Fashion, Elegance, Make up oraz Lilaki

 OPIS: Lilla Lou to linia zabawek kreatywnych dla dziewczynek w wieku 6-12 lat, rozwijająca wyobraźnię i pobudzająca kreację i twórcze myślenie. To coś więcej, niż zwykła, papierowa kolorowanka.
Podaruj swojemu dziecku radosny i kolorowy świat, który może własnoręcznie tworzyć!

Moja Opinia:  Sama byłam nimi ogromnie zachwycona i też zaczełam szkicować , a wyobraźcie sobie reakcje dziecka. Nigdy w przeszłości nie spotkałam sie i nie słyszałam o takich szkicowankach.Dopiero kiedy nawiązałam współprace z tą firmą doszło do mnie, że takie coś istnieje. Rysowała w nich moja córeczka, ale i też ja jak wspomniałam wyżej... Chociaż jestem dużą dziewczynka to fajnie przy tym sie bawiłam. Tworzenie własnych stylizacji, swój własny makijaż...coś cudownego.Magdalenka  była wręcz zachwyconaJej uśmiech na twarzy mówił sam za siebie że strasznie sie jej podoba.Od razu poszła do szafki z kredkami i zaczeła tworzyć arcydzieła. Na pewno jej jeszcze to kupie no i sobie. Fajna zabawa nie tylko od6 do 12 lat ale i dla o wiele starszych osób. Na prawde polecam.
Cena jak za taka frajde nie jest duża bo jedynie od 9, 90 zł do 16 zł kosztuje





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz