Nuk

O to co dostałam do przetestowania od firmy NUK..
Do wybory były tez inne rzeczy ale ja wybrałam to bo najlepiej pasuje mi.
A wiec w skład zestawu wchodził
-Płyn do mycia smoczków i butelek
-Pojemnik na mleko
Dodatkowo dostałam
-2 próbki w saszetkach płynu do butelek i smoczków
-Notesik
-Katalog produktów firmy NUK


Nawiazujac współprace z firma NUK nawiazalm tez zapośrednictwem nich z  BUBCHEN.Firma ta przesłała produkty kosmetyczne dla mojej niuni.
W skład zestawu wchodzi:
-Płyn do kapieli 50 ml
-Szampon dzieciecy 50 ml
-Mleczko nawilzajace 50 ml
-Krem dla dzieci 20 ml


Musze przyznac ze dzisiejszy dzien jest udany. Poniewaz dostałam do przetestowania z firmy NUK no i jeszcze jedna paczke. ale to w nastepnym poście. Musze przyznac ze ta niespodzianka jest słodka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz