Płyn evo2lution- opinia

Płyn evo2lution
Opis: Wielofunkcyjny płyn evo2lution jest aseptycznym buforowanym płynem służącym do dezynfekcji, nawilżania, płukania i przechowywania wszystkich rodzajów miękkich soczewek kontaktowych. Dzięki evo2lution poczujesz świeżość tlenu na swoim oku. evo2lution to rewolucja wśród płynów do pielęgnacji soczewek kontaktowych. Jeszcze lepsze czyszczenie soczewek i eliminowanie drobnoustrojów i osadów białkowych zapewnia największy poziom higieny soczewek, czyli zdrowsze oczy.Płyn do soczewek evo2lution zawiera tylko najpotrzebniejsze składniki gwarantujące czystość soczewek, ich dezynfekcję oraz zdrowie i nawilżenie oka, higienę soczewek.
Jednocześnie formuła płynu evo2lution All in One pozwala na używanie tylko jednego produktu, który w jednym czasie:

- dezynfekuje
- czyści
- płucze
- nawilża
- usuwa osady białkowe
- pozwala przechowywać soczewkę.

Za pomocą jednego płynu możesz uzyskać zwielokrotniony efekt świeżości i czystości oka, bez osadów, drobnoustrojów. Skuteczniejsze usuwanie osadów z powierzchni soczewki pozwala utrzymać świeżość jej noszenia przez cały dzień.evo2lution to rewolucja w pielęgnacji soczewek kontaktowych - płyn do soczewek, który odświeży Twoje spojrzenie na dłużej. Wymagaj od swojego płynu więcej. 






Opinia: do testów dostałam dużą butlę 360ml wielofunkcyjnego płynu do pielęgnacji przechowywania soczewek kontaktowych. Od pół roku używam soczewek,jakoś zawsze miałam taki z nimi opór,bałam sie tego zakładania I zdejmowania ich.Teraz używam soczewek kwartalnych  jak na razie miałam płyn z BioTrue który otrzymałam jako próbke a wcześniejszy płyn nie pamietam jak sie nazywał,więc fajnie się złożyło że dostałam ten płyn do testów. W paczuszce znalazłam małe, płyn+pudełeczko do przechowywania soczewek. Płyn sprawdził się bardzo dobrze, jest łagodny i nie podrażnił moich oczu,a są one bardzo wrażliwe. Soczewki wymoczone w tym płynie były czyste , zdezynfekowane i odświeżone. Dobrze radzi sobie z pozostałościami makijażu oraz dobrze usuwa osady i zanieczyszczenia. Pojemniczk jest wygodny i oznakowany, chociaż musze przyznać ze jest dość duży od tych co miałam. Buteleczka ma super dozownik,co na pewno ułatwia dozowanie płynu i staje się to bardziej higieniczne. Jak najbardziej moja opinia jest pozytywna na temat tego płynu.Niestety nie pokazałam na zdjeciu pudełka do soczewek bo moja córcia wzieła do zabawy

Cena: 21,99zł za 360ml
Skład: EDTA, HPMC, PHMB 0,0001%, D-Glucitol, Poloxamer 407, chlorek Sodu, Kwas Borowy, Boran sodu, Woda.
Data ważności: są to 24 miesiące lub 3 miesiące od otwarcia
Pojemności: 80ml,120ml,360ml,500ml.
Więcej informacji: http://www.kontaktowe.pl/index.php

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz