OlivoCap spray do gardła

 olivocap-gardlo-main
Od producenta
Spray nawilżający z wit. A+E przeznaczony dla dzieci i dorosłych.

Zastosowanie

Olivocap® spray nawilżający gardło to w 100% naturalny spray kompleksowo nawilżający wysuszoną śluzówkę gardła oraz łagodzący jej podrażnienia. Preparat do stosowania u dzieci i dorosłych.
  • Długotrwałe nawilżenie błon śluzowych ust i gardła,
  • ochrona błon śluzowych zmniejszająca podatność na infekcje,
  • wzmacnianie ścian naczyń krwionośnych,
  • odświeżanie oddechu,
  • Olivocap® posiada właściwości przeciwzapalne, przeciwbakteryjne i przeciwgrzybiczne.
Możliwość nanoszenia na język odpowiednim aplikatorem eliminuje odruch wymiotny.
DOROŚLI: wstrzymać oddech i rozpylić 2-3 dawki na język lub tylną ścianę gardła od 2 do 4 razy dziennie po posiłku.
DZIECI: rozpylić 1-2 dawki na język od 2 do 3 razy dziennie po posiłku.
Moja opinia:
Jakoś mało ten produkt przypadł mi do gustu. Pierwszy raz jak rozpyliłam na tylną ściankę  gardła to strasznie mnie piekło. Musze przyznać ze gardło miałam nawilżone i bardzo swierzy oddech przez długi czas. Jak dal dzieci powinien miec smak owocowy bo nie wszystkie lubią smak mięty tak ja moja córcia . Od kat go stosuje gardło jeszcze minie nie bolało. Nie wiem co jeszcze bym miała napisać na temat teo produktu jak sobie przypomnę to dopisze :)

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz