BingoSpa-koncentrat cynamonowo kofeinowy z papryka


Preparat skoncentrowany o bardzo silnym działaniu, do zabiegów `body wrapping` - super mocny. Zawiera maksymalną ilość aromatu paprykowego, olejków: cynamonowego, goździkowego i pomarańczowego oraz kofeiny, które są najskuteczniejszymi, aktywnymi substancjami redukującymi podskórną tkankę tłuszczową będącą główną przyczyną powstawania cellulitu.
Szczególnie polecany jako kuracja wspomagająca odchudzanie, zmniejszająca widoczność cellulitu lub sytuacjach silnie wpływających na pogorszenie stanu skóry - zmęczenie, stres, niewłaściwa dieta.)
Polecany również osobom z nadwagą lub po intensywnym odchudzaniu, u których skóra jest mało elastyczna, przesuszona, ze skłonnością do wiotczenia

 

Niestety byłam zawiedziona ze tylko dostałam próbki od firmy Bingo spa i musze je recezowac a przecież tego sie nie da w 100% napisać recezji. Wiec do nich napisałam i mamy pisać tylko o zapachu, kolorze, konsystecji. Zapach jest istnie cynamonowy. Niestety ja cynamonu nie lubie wiec mało mi to odpowaida ale każydy lubi co innego. Kolor tego produktu jest pomaranczowy jasny. Bardzo mi sie podoba. Konsystecja kremu. O działaniu nie powiem bo nikt nie jest w stanie powiedziec gdy dostaje sie tylko próbki

1 komentarz:

Glammadame1990 pisze...

ja również miałam taką przyjemność testować próbki :/

Prześlij komentarz