Wellaton-pianka trwale koloryzujaca


W opakowaniu znajdowałay sie trzy pojemniki. dwa były do pomieszania zeby zrobic kolor a ten złoty kolor to serum na włosy po farbowaniu. W opakowaniu znajdowłą sie jeszcze ulotka, rekawiczki i niby pompka
Gdy pomieszałam powstał taki kolor. aby nałożyć na włosy wystarczy nacisnąć na środek butelki ( jest napisane gdzie) potrzeć piane o ręce i nałożyć na włosy.



Nakłądnanie tej farby jest dosc proste i dla mnie dosc orginalne bo pierwszy raz uzywałąm pianki koloryzujacej. Jak na moje oko jest dosc wydajny produkt. Aplikacja jest łatwa w uzyciu i dobrze sie rozporowadza. kolor u mnie sie nie rózni niz na opakowaniu tak jak u duzo ludzi.Zapach ma jak dla mnie standardwy do kazdej farby do włosów której uzywalam. Jedynie wada jest cene bo jest dosc drogi produkt gdyby nie promocjan igdy bym go nie kupiła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz