Beauty Line Musli,(Otmuchów) opinia

Musli to moje ulubione śniadanie . Próbowałam już mieszanek najróżniejszych firm ostatecznie zostając przy własnej mieszance.
Opakowanie nowego musli rzuca się w oczy sugerując już od samego początku, ze mamy do czynienia z produktem dla osób dbających o siebie. Informacje zawarte na opakowaniu potwierdzają pierwsze wrażenie. A informacje te są naprawdę wyczerpujące,co moim zdaniem gwarantuje nam, że dostajemy produkt dokładnie taki jaki chcieliśmy. . Możemy również zobaczyć jakie inne linie przygotowują dla nas producenci.
Wszystko na stronie oraz opakowaniu jest ładnie i przejrzyście opisane. Mnie to pasuje. Smak musli też nie pozostawia nic do życzenia - bardzo nam odpowiada. Mają to wszystko czego od musli oczekuję - są smaczne , zawierają suszone owoce (suszone nie liofilizowane !) i przede wszystkim poranna porcja na długo zaspokoiła mój głód. Choć nie wiem jaką cenę będę musiała w przyszłości zapłacić za opakowanie musli z serii beauty line z pewnością do nich wrócę. Można je też jeść na sucho i tez bardzo mi smakują

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz