Piernik Ketrzynski

Składniki opakowania w proszku:
mąka pszenna, cukier, proszek mleczny odtłuszczony, jaja w proszku, środek spulchniający - wodorowęglan sodu, przyprawy korzenne, cykoria.

Dodatki:
w celu poprawienia walorów smakowych piernika dodałam:
3 łyżki miodu pszczelego
rodzynki 100 g
1 łyżkę kakao

Sposób przygotowania:
Zawartość opakowania starannie wymieszać z wodą w ilości 1 szklanka (250 ml). Dodać 100 ml  oleju i ponownie wymieszać. . 
Wyłożyć ciasto do formy uprzednio wysmarowanej tłuszczem i posypanej bułką tartą, odstawić na 15 minut. Rozgrzać piekarnik do temperatury 180C i piec ok. 45-60 minut. 
Po upieczeniu i lekkim przestudzeniu oblałam polewą czekoladową i posypałam lekko kokosem. Smacznego.

Moja opinia:
Piernik Kętrzyński jest pyszny, wilgotny, aromatyczny. Jest apetyczny na sam widokn. dodatkowo dodałam krem w proszku w srodek 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz